עמלות ודמי ניהול

עמלות ודמי ניהול מתייחסים לכל סכום כספי שנגבה מכם, מופחת מיתרת החיסכון שלכם או אינו מועבר אליכם במסגרת כרווח.

דמי הניהול מאפשרים לבית ההשקעות לספק לכן שירותים מקצועיים ומקיפים, הכוללים את ניהול ההשקעה באופן חכם ומותאם אישית, שמטרתו להשיג את התשואות הגבוהות ביותר.

באמצעות דמי הניהול, חברות ההשקעה יכולות להעסיק צוותי מומחים וליישם אסטרטגיות השקעה מתקדמות, מה שמבטיח שהכספים של ילדיכם מנוהלים ביעילות ובאחריות, ובכך להגדיל את הסיכוי לצבירת סכום משמעותי בעתיד.

בנוסף, דמי הניהול בקופת גמל להשקעה מאפשרים גישה לכלים טכנולוגיים מתקדמים ולמחקר שוק מעמיק, שמסייעים למקסם את פוטנציאל ההשקעה. שירותים אלו כוללים מעקב שוטף אחר ביצועי ההשקעות, התאמת התיק למצבי השוק המשתנים ולצרכים האישיים של כל לקוח.

דמי ניהול מהפקדה

בחיסכון של ספארקיד אין דמי ניהול מהפקדה. זאת אומרת, בכל פעם שתפקידו כסף לחיסכון, מלוא הסכום יעבור לקופת החיסכון שלכם.

עם זאת, ישנן קופות בחברות אחרות וכן מוצרים נוספים של בית ההשקעות בהן קיימים דמי ניהול מהפקדה. נספר ש

דמי ניהול אלו מחושבים כאחוז מהסכום שמופקד לקופת הגמל בכל פעם שמבוצעת הפקדה. לדוגמה, אם מפקידים 1,000 ש"ח בחודש ודמי הניהול מהפקדה הם 1%, ייגבו 10 ש"ח עבור כל הפקדה.

דמי ניהול מצבירה (מסך החיסכון)

בחיסכון של ספארקיד דמי הניהול קבועים בגובה 0.8% מסך החיסכון.

דמי ניהול אלו מחושבים כאחוז מסוים מהסכום הכולל שנצבר בקופת הגמל. לדוגמה, אם יש בקופה 10,000 ש"ח ודמי הניהול מצבירה הם 0.8%, ייגבו 80 ש"ח בשנה כדמי ניהול מצבירה. דמי ניהול אלו נגבים באופן שנתי ומשקפים את עלות הניהול הכוללת של הכספים המצטברים בקופה.

הוצאות נוספות

הוצאות ניהול השקעה – אלו עלויות שאתם משלמים בהתאם למסלול ההשקעה שבחרתם. עבור כל מסלול, בית ההשקעות מתמחר את ההוצאות הכרוכות בניהול ההשקעה ומפחית את העלויות האלו מהצבירה.
במידה ותרצו לבדוק מה הן הוצאות הניהול של מסלולי ההשקעה שבחרתם, ניתן לבדוק זאת בעמוד המסלול שבקישור הבא – מסלולי השקעה בית ההשקעות מור