הרשאות ואישורים לצורך ניוד כספים

חתימה על כלל ערכת הצטרפות ופתיחת קופת חיסכון

תהליך פתיחת קופת חיסכון חדשה מצריך חתימה על 3 מסמכים:
"ערכת הצטרפות לפתיחת קופת גמל להשקעה" בחברת מור גמל ופנסיה
"מסמך הנמקה ללקוח" – מסמך שמטרתו לספק הסברים מפורטים לגבי החלטות או פעולות שנעשו עבור הלקוח, במיוחד בתחום השירותים הפיננסיים. המסמך כולל פירוט של השיקולים המקצועיים שנלקחו בחשבון, ניתוח של הצרכים והמצב הפיננסי של הלקוח, והסברים לגבי ההמלצות שניתנו. מטרתו היא להבטיח שקיפות, להגן על הלקוח ולהציג את ההיגיון והמידע שהובילו להמלצות המוצגות. המסמך גם מסייע בבניית אמון בין הלקוח לסוכן הביטוח.

"מסמך מינוי בעל רישיון" – נספח ב2 – הרשאה מתמשכת לבעל רישיון לקבלת מידע והעברת בקשות לביצוע פעולות (מינוי בעל רישיון). למוצר חדש

כל המסמכים הנ"ל יחתמו באמצעות חתימה דיגיטלית אשר "תצוייר" בעזרת האצבע על גבי מסך המגע של הטלפון הנייד שלך. אותה חתימה תשובץ במקומות המיועדים בכל שלושת המסמכים. טרם שליחת המסמכים, אנו נציג לך את המסמכים שנחתמו על ידך באמצעות החתימה הדיגיטלית ונבקש ממך אישור נוסף כי אכן הכל בוצע באופן תקין, החתימה שציירת מתאימה לחתימה שלך והינך מאשר לשבץ אותה באופן הזה במקומות המיועדים לכך.

מתן הרשאה חד פעמית לסוכן/יועץ פנסיוני לקבלת מידע מהמסלקה הפנסיונית

במידה וסימנת כי לילדך יש כבר כספים בקופת גמל להשקעה נוספת וברצונך להעביר את הכספים לחיסכון החדש אצלנו, אנו נבקש ממך לחתום על מסמך הרשאה חד פעמית לפניה למסלקה הפנסיונית המהווה אישור שמוענק לסוכן הביטוח. הדבר יאפשר לנו לאתר את הכספים ולהגיש בקשה להעברת הכספים לקופה החדשה. כמובן שהעברת הכספים תבוצע רק לאחר שאנחנו נעדכן אותך כי נמצאו כספים השייכים לך ונבקש את אישורך בשנית לבצע את הפעולה.

בנוסף, באמצעות האפליקציה תוכלו לבצע גם

  • להוריד טפסים נדרשים: כל הטפסים הדרושים לתהליך הניוד יהיו זמינים להורדה באפליקציה.
  • לקבל הנחיות מילוי: הוראות מפורטות למילוי הטפסים, כולל דוגמאות וטיפים.
  • לעקוב אחרי הבקשות: האפליקציה מאפשרת מעקב בזמן אמת אחר מצב הבקשות והאישורים, ולקבל עדכונים מיידיים על כל שינוי.