לוחות הזמנים לטיפול בפניות
לוחות הזמנים לטיפול בפניות
אנו מתחייבים למענה מקצועי ואחראי לכל פנייה, תוך שמירה על זמני תגובה סבירים ובהתאם לסוג הבקשה ואפיק הפנייה.
פניות בוואטסאפ
- המענה ניתן בימים ראשון עד חמישי בין השעות 10:00–17:00.
- זמן טיפול מקובל בפנייה – עד יום עסקים אחד.
- פניות שיתקבלו מחוץ לשעות הפעילות יטופלו ביום העסקים הבא.
פניות בדוא"ל
- פניות בדוא"ל לכתובת hey@sparkid.co.il זוכות למענה תוך יום עסקים אחד, לעיתים מוקדם מכך.
- בימי שישי – טיפול יתבצע עד השעה 12:30, ופניות שיתקבלו לאחר מכן יטופלו בראשית השבוע.
פניות בטופס "צור קשר" באתר
- פניות בטופס נבדקות באופן שוטף במהלך שעות הפעילות.
- טיפול ראשוני ניתן לרוב תוך יום עסקים, בהתאם לאופי הפנייה.
במקרים שבהם נדרש בירור מול גוף חיצוני (כגון בית ההשקעות), משך הטיפול עשוי להתארך – ואנו נדאג לעדכן אתכם בהתאם.