לוחות הזמנים לטיפול בפניות

לוחות הזמנים לטיפול בפניות

אנו מתחייבים למענה מקצועי ואחראי לכל פנייה, תוך שמירה על זמני תגובה סבירים ובהתאם לסוג הבקשה ואפיק הפנייה.

פניות בוואטסאפ

  • המענה ניתן בימים ראשון עד חמישי בין השעות 10:00–17:00.
  • זמן טיפול מקובל בפנייה – עד יום עסקים אחד.
  • פניות שיתקבלו מחוץ לשעות הפעילות יטופלו ביום העסקים הבא.

פניות בדוא"ל

  • פניות בדוא"ל לכתובת hey@sparkid.co.il זוכות למענה תוך יום עסקים אחד, לעיתים מוקדם מכך.
  • בימי שישי – טיפול יתבצע עד השעה 12:30, ופניות שיתקבלו לאחר מכן יטופלו בראשית השבוע.

פניות בטופס "צור קשר" באתר

  • פניות בטופס נבדקות באופן שוטף במהלך שעות הפעילות.
  • טיפול ראשוני ניתן לרוב תוך יום עסקים, בהתאם לאופי הפנייה.

במקרים שבהם נדרש בירור מול גוף חיצוני (כגון בית ההשקעות), משך הטיפול עשוי להתארך – ואנו נדאג לעדכן אתכם בהתאם.