Skip to content | דלג לתוכן המרכזי
  • איך זה עובד?
  • מרכז המידע והתמיכה
  • בלוג וכתבות חיסכון
  • דברו איתנו
  • תוכנית שותפים
  • החשבון שלי
  • פתיחת חיסכון חדש
  • עמוד הבית
  • איך זה עובד?
  • שאלות ותשובות
  • פתיחת חיסכון חדש
  • מרכז המידע והתמיכה
  • בלוג וכתבות חיסכון
  • יצירת קשר
  • תוכנית שותפים
  • אמנת שירות
  • אמצעים טכנולוגיים
  • הצהרת אבטחת מידע
  • מדיניות פרטיות
  • תקנון שימוש

הגעת למרכז המידע והתמיכה 👋 איך נוכל לעזור לך?

אנחנו שמחים לארח אתכם במרכז המידע והתמיכה שלנו. הצוות שלנו עשה את מרב המאמצים על מנת לענות על כל השאלות שלכם ולהוסיף עוד קצת אקסטרה על מנת שהכל יהיה ברור, שקוף ומובן.

    הצעות פופולריות
    • תנועות כספים
    • תשואות
    • ברכות ומתנות
    • לוחות זמנים
    • התחברות והרשמה
      • תהליך התחברות לחשבון שלי
      • תהליך איפוס סיסמה
      • אופן תהליך ההרשמה ופתיחת חיסכון
      • המסמכים עליהם יש לחתום לצורך הרשמה לפתיחת חיסכון
      • מסמכים נדרשים לצורך פתיחת חשבון
      • התהליך שאנו מבצעים עבורכם לאחר סיום ההרשמה
      • מצבים שעשויים להוות עיכוב בתהליך פתיחת החיסכון
      • דרכי התקשורת שלנו עמך במקרה של עיכוב
      • עלויות ודמי שימוש באפליקציה
      • כל פרטי המידע על התחברות והרשמה
    • העברה בין קופות
      • איתור כספים אצל חברות אחרות
      • הרשאות ואישורים לצורך ניוד כספים
      • תהליך ניוד כספים, מתי זה אפשרי ומתי לא
      • כל פרטי המידע על העברה בין קופות
    • תנועות כספים
      • אופן ביצוע הפקדה חד-פעמית/חודשית באפליקציה
      • אופן ביצוע משיכת כספים באפליקציה
      • הרשאה לחיוב חשבון בנק
      • תהליך גביית הכספים
      • מועדי עדכון התנועות ושיקוף היתרה באפליקציה
      • ביטול בקשה לתנועת כספים שבוצעה באפליקציה
      • כל פרטי המידע על תנועות כספים
    • מסלולי השקעה
      • בחירה ועדכון מסלולי השקעה באפליקציה
      • האופי וההבדלים בין מסלולי ההשקעה
      • דברים שחשוב לקחת בחשבון בבחירת מסלולי השקעה
      • כלים למעקב אחר תשואות מסלולי ההשקעה
      • כל פרטי המידע על מסלולי השקעה
    • קופת החיסכון
      • מוצר החיסכון באפליקציה ומוצרי חיסכון נוספים
      • שיקוף נתונים ויתרה באפליקציה
      • בית ההשקעות באמצעותו מושקעים הכספים
      • מגבלות הפקדה
      • נזילות ומשיכת כספים
      • כל פרטי המידע על קופת החיסכון
    • בית ההשקעות
      • אודות בית ההשקעות המנהל את הכספים
      • עמלות ודמי ניהול
      • בחירת/החלפת בית השקעות
      • הבדל בין בית השקעות לחברת ביטוח
      • כניסה לאיזור האישי
      • מוצרים פיננסים וביטוחיים משלימים
      • כל פרטי המידע על בית ההשקעות
    • תשואות ומיסוי
      • שיקוף תשואות באפליקציה
      • תשואה חיובית ותשואה שלילית
      • דברים חשובים שצריך לדעת כשמסתכלים על תשואה
      • תשלום מס ופטור מתשלום מס
      • הפקת דו"ח שנתי למס הכנסה או כל גורם אחר
      • כל פרטי המידע על תשואות ומיסוי
    • נתונים ופרטיות
      • הנתונים שאנחנו אוספים מהמשתמשים
      • הנתונים שאנחנו מוסרים לצד ג' לצורך הפעילות
      • רישיון לפעול
      • מחיקת נתונים מלאה או חלקית
      • מאגר מידע רשום
      • אבטחת מידע ותקנים
      • כל פרטי המידע על נתונים ופרטיות
    • שירות לקוחות
      • אופן הפניה אלינו
      • לוחות הזמנים לטיפול בפניות
      • נושאים שאנו לא מטפלים בהם
      • טיפול בפניות דחופות
      • פניה אל בית ההשקעות באופן ישיר
      • כל פרטי המידע על שירות לקוחות
    • ברכות ומתנות
      • תהליך פתיחת מסוף מתנות
      • שיתוף הקופה שלי לקבלת מתנות
      • אופן קבלת מתנות ממשפחה וחברים
      • הפקדת מתנות בחיסכון
      • עלויות ועמלת סליקה
      • הפקדת מתנות בחיסכון
      • אחריות אישית וסירוב קבלת מתנה
      • סגירת מסוף מתנות
      • אחסון וייצוא ברכות ומדיה
      • כל פרטי המידע על ברכות ומתנות
    מרכז המידע והתמיכה התחברות והרשמה מצבים שעשויים להוות עיכוב בתהליך פתיחת החיסכון

    מצבים שעשויים להוות עיכוב בתהליך פתיחת החיסכון

    בדיקת מסמכים

    בתום ההרשמה הפרטים והמסמכים שלך יקלטו במערכות שלנו. אנחנו נבצע בדיקה מקיפה כי כל הפרטים שהעברת התקבלו באופן תקין ואין דברים חריגים.

    עם זאת, להלן רשימת חלק מהליקויים שעושיים להימצא בערכת ההצטרפות:

    – הוזנו פרטים אישיים שגויים
    – צילומי תעודות הזהות אינם ברורים (לא ניתן לזהות את כל התווים והספרות שבתעודה בבירור)

    – צילומי תעודות הזהות אינם מלאים (הועלו מסמכים, אחר חסר אחד הצדדים או הספח של התעודה)
    – תעודת הזהות אינה בתוקף

    – הועלו צילומי תעודת זהות שאינם תואמים את שמות ההורים או הילד

    – החתימות שצויירו אינן ברורות

    העברת ערכת ההצטרפות לבית ההשקעות

    על אף הבדיקה שאנחנו מבצעים, במידה ובית ההשקעות יגלה ליקויים נוספים, לא תתאפשר פתיחה של הקופה. במקרה כזה אנחנו נקבל מבית ההשקעות את רשימת הליקויים ונמשיך את התיקון מולכם.
    שיתוף הפעולה שלכם במקרה כזה הינו הכרחי על מנת לפתוח את הקופה ולהתחיל להפקיד כספים.

    העברת טופס ההרשאה לחיוב חשבון לסניף הבנק שלכם

    על מנת לפתוח את ההרשאה לחיוב החשבון בחשבון הבנק שלך, אנו מחוייבים להעביר את המסמך החתום לסניף הבנק בו מנוהל החשבון שלך.

    פתיחת ההרשאה מותנת בשיתוף הפעולה של הבנק שלכם וביצוע הפעולה עבורך.
    זמני פתיחת ההרשאה על ידי הבנק שלכם הינם משתנים מבנק לבנק ובהתאם ללוחות הזמנים להם מתחייב כל בנק ללקוחותיו. חשוב להזכיר כי עד שלא תיפתח ההרשאה לחיוב החשבון לא נוכל לבצע את משיכת הכספים מהחשבון שלכם ולהפקיד אותם בקופה.

    בנוסף חשוב לזכור כי גם אחרי פתיחת ההרשאה על ידי הבנק, אנו ממתינים לקבל על כך אישור מהגורם מהטפל ורק לאחר מכן נוכל לבצע את המשיכה וההפקדה. שכן גם כאן עשויים להיות עיכובים.

    בנוסף, הבנק עשוי שלא לפתוח הרשאה לחיוב חשבון בכמה מקרים:
    – החתימה שצויירה בתהליך ההרשמה אינה זהה לחתימה של הלקוח המצוייה בבנק
    – שם בעל החשבון בבנק אינו זהה לשם בעל החשבון שצויין על ידך  בתהליך ההרשמה
    – מספר הבנק ו/או הסניף ו/או החשבון שגוי או אינו תואם את פרטי החשבון
    – כל הסכם אחר בינך לבין הבנק שלא מאפשר פתיחת הרשאה לחיוב חשבון בחשבונך

    מסמך הרשאה חד פעמית לסוכן/יועץ פנסיוני לקבלת מידע

    במידה וסימנת כי לילדך יש כבר כספים בקופת גמל להשקעה וברצונך להעביר את הכספים לחיסכון החדש אצלנו, אנו נבקש ממך לחתום על הרשאה חד פעמית אשר תאפשר לנו לאתר את הכספים ולהגיש בקשה להעברת הכספים לקופה החדשה.

    עם המסמכים האלו אנחנו נפנה למסלקה הפנסיונית, באמצעותה נקבל רשימה עם כל הכספים המשוייכים לתעודת זהות של ילדך.

    העברת הכספים יבוצעו רק לאחר שאנחנו נעדכן אותך כי נמצאו הכספים ונבקש את אישורך בשנית לבצע את הפעולה.

    חשוב לציין כי אין אפשרות להעביר את הכספים אחרי פתיחת הקופה החדשה – משמע, אין אפשרות למזג בין קופות.

    על כן, תהליך איתור הכספים ובקשת האישור ממך עשויים לעכב את תהליך פתיחת הקופה ופתיחת האפשרות לביצוע הפקדה ראשונה.

    לסיכום

    על מנת שתוכל להפקיד כספים לקופת החיסכון שלך צריכים להתקיים בהכרח שלושת הדברים יחד:
    1. פתיחת הקופה על ידי בית ההשקעות
    2. פתיחת הרשאה לחיוב חשבון
    3. במידה ובחרת בכך, איתור כספים נוספים באמצעות המסלקה וקבלת אישור לביצוע ההעברה

    שיתוף תוכן עם חברים:

    מידע נוסף שעשוי לעזור לך

    תהליך התחברות לחשבון שליתהליך איפוס סיסמהאופן תהליך ההרשמה ופתיחת חיסכוןהמסמכים עליהם יש לחתום לצורך הרשמה לפתיחת חיסכוןמסמכים נדרשים לצורך פתיחת חשבוןהתהליך שאנו מבצעים עבורכם לאחר סיום ההרשמהדרכי התקשורת שלנו עמך במקרה של עיכובעלויות ודמי שימוש באפליקציהאופן תהליך ההרשמה ופתיחת חיסכון

    חשובים

    • פתיחת חשבון חדש
    • כניסה לחשבון שלי
    • תוכנית שותפים
    • בלוג חיסכון
    • שאלות ותשובות
    • יצירת קשר

    כדאי לדעת

    • תקנון שימוש
    • מדיניות פרטיות
    • אמנת שירות
    • הצהרת אבטחת מידע
    • אמצעים טכנולוגיים
    • הצהרת נגישות
    X

    Sparkid

    קופת חיסכון לילדים

    צוות Sparkid

    היי, כיף לשמוע ממך 😃
    במה נוכל לעזור לך?

    15:45
    אשמח לעזרה בפתיחת חיסכון חדש
    יש לי שאלה בנוגע להפקדה ומשיכה מהחיסכון
    אני רוצה להתחיל לקבל מתנות ממשפחה וחברים
    הודעה חדשה
    chat icon

    הצוות שלנו ישמח לשמוע מכם!

    לכל שאלה הצוות שלנו זמין לכם באפליקציית WhatsApp, בימים א'-ה' בין השעות 10:00-17:00.

    072-2000-170

    © כל הזכויות שמורות Sparkid 2024

    UPIX

    :UX/UI |

    SentrySite

    :Developed