Skip to content | דלג לתוכן המרכזי
  • איך זה עובד?
  • מרכז המידע והתמיכה
  • בלוג וכתבות חיסכון
  • דברו איתנו
  • תוכנית שותפים
  • החשבון שלי
  • פתיחת חיסכון חדש
  • עמוד הבית
  • איך זה עובד?
  • שאלות ותשובות
  • פתיחת חיסכון חדש
  • מרכז המידע והתמיכה
  • בלוג וכתבות חיסכון
  • יצירת קשר
  • תוכנית שותפים
  • אמנת שירות
  • אמצעים טכנולוגיים
  • הצהרת אבטחת מידע
  • מדיניות פרטיות
  • תקנון שימוש

הגעת למרכז המידע והתמיכה 👋 איך נוכל לעזור לך?

אנחנו שמחים לארח אתכם במרכז המידע והתמיכה שלנו. הצוות שלנו עשה את מרב המאמצים על מנת לענות על כל השאלות שלכם ולהוסיף עוד קצת אקסטרה על מנת שהכל יהיה ברור, שקוף ומובן.

    הצעות פופולריות
    • תנועות כספים
    • תשואות
    • ברכות ומתנות
    • לוחות זמנים
    • התחברות והרשמה
      • תהליך התחברות לחשבון שלי
      • תהליך איפוס סיסמה
      • אופן תהליך ההרשמה ופתיחת חיסכון
      • המסמכים עליהם יש לחתום לצורך הרשמה לפתיחת חיסכון
      • מסמכים נדרשים לצורך פתיחת חשבון
      • התהליך שאנו מבצעים עבורכם לאחר סיום ההרשמה
      • מצבים שעשויים להוות עיכוב בתהליך פתיחת החיסכון
      • דרכי התקשורת שלנו עמך במקרה של עיכוב
      • עלויות ודמי שימוש באפליקציה
      • כל פרטי המידע על התחברות והרשמה
    • העברה בין קופות
      • איתור כספים אצל חברות אחרות
      • הרשאות ואישורים לצורך ניוד כספים
      • תהליך ניוד כספים, מתי זה אפשרי ומתי לא
      • כל פרטי המידע על העברה בין קופות
    • תנועות כספים
      • אופן ביצוע הפקדה חד-פעמית/חודשית באפליקציה
      • אופן ביצוע משיכת כספים באפליקציה
      • הרשאה לחיוב חשבון בנק
      • תהליך גביית הכספים
      • מועדי עדכון התנועות ושיקוף היתרה באפליקציה
      • ביטול בקשה לתנועת כספים שבוצעה באפליקציה
      • כל פרטי המידע על תנועות כספים
    • מסלולי השקעה
      • בחירה ועדכון מסלולי השקעה באפליקציה
      • האופי וההבדלים בין מסלולי ההשקעה
      • דברים שחשוב לקחת בחשבון בבחירת מסלולי השקעה
      • כלים למעקב אחר תשואות מסלולי ההשקעה
      • כל פרטי המידע על מסלולי השקעה
    • קופת החיסכון
      • מוצר החיסכון באפליקציה ומוצרי חיסכון נוספים
      • שיקוף נתונים ויתרה באפליקציה
      • בית ההשקעות באמצעותו מושקעים הכספים
      • מגבלות הפקדה
      • נזילות ומשיכת כספים
      • כל פרטי המידע על קופת החיסכון
    • בית ההשקעות
      • אודות בית ההשקעות המנהל את הכספים
      • עמלות ודמי ניהול
      • בחירת/החלפת בית השקעות
      • הבדל בין בית השקעות לחברת ביטוח
      • כניסה לאיזור האישי
      • מוצרים פיננסים וביטוחיים משלימים
      • כל פרטי המידע על בית ההשקעות
    • תשואות ומיסוי
      • שיקוף תשואות באפליקציה
      • תשואה חיובית ותשואה שלילית
      • דברים חשובים שצריך לדעת כשמסתכלים על תשואה
      • תשלום מס ופטור מתשלום מס
      • הפקת דו"ח שנתי למס הכנסה או כל גורם אחר
      • כל פרטי המידע על תשואות ומיסוי
    • נתונים ופרטיות
      • הנתונים שאנחנו אוספים מהמשתמשים
      • הנתונים שאנחנו מוסרים לצד ג' לצורך הפעילות
      • רישיון לפעול
      • מחיקת נתונים מלאה או חלקית
      • מאגר מידע רשום
      • אבטחת מידע ותקנים
      • כל פרטי המידע על נתונים ופרטיות
    • שירות לקוחות
      • אופן הפניה אלינו
      • לוחות הזמנים לטיפול בפניות
      • נושאים שאנו לא מטפלים בהם
      • טיפול בפניות דחופות
      • פניה אל בית ההשקעות באופן ישיר
      • כל פרטי המידע על שירות לקוחות
    • ברכות ומתנות
      • תהליך פתיחת מסוף מתנות
      • שיתוף הקופה שלי לקבלת מתנות
      • אופן קבלת מתנות ממשפחה וחברים
      • הפקדת מתנות בחיסכון
      • עלויות ועמלת סליקה
      • הפקדת מתנות בחיסכון
      • אחריות אישית וסירוב קבלת מתנה
      • סגירת מסוף מתנות
      • אחסון וייצוא ברכות ומדיה
      • כל פרטי המידע על ברכות ומתנות
    מרכז המידע והתמיכה התחברות והרשמה המסמכים עליהם יש לחתום לצורך הרשמה לפתיחת חיסכון

    המסמכים עליהם יש לחתום לצורך הרשמה לפתיחת חיסכון

    הרשמה ופתיחת משתמש

    עוד לפני פתיחת קופת החיסכון אנו מבקשים מכם להסכים לתקנון השימוש בממשק ומדיניות הפרטיות שלנו.

    מסמכים אלו מפרטים את כלל הדברים להם אנו מתחייבים אליך במסגרת השימוש בשירות שלנו וכן את הדברים שאנו מבקשים ממך להתחייב ולהסכים להם.
    תקנון השימוש מתייחס בעיקר לפעולות שניתן לבצע באמצעות השירות, זמני הטיפול ולוחות זמנים נוספים, עלויות שימוש בשירות ואחסון נתונים, אבטחת מידע הכולל נספח אבטחת מידע וכמובן שאת רשימת הדברים שאינם כלולים בשירות שלנו.
    מסמך מדיניות פרטיות מתייחס בעיקר לפרטים, המידע והמסמכים שאנו שומרים אצלנו לצורך מתן השירות שלנו. האפשרויות העומדות לפניך במסירה ובמחיקה שלהם.
    לכל הנ"ל נקבל את ההסכמה שלך באמצעות סימון התיבה המיועדת לכך בתהליך יצירת החשבון. סימון התיבה המורה על ההסכמה שלך בעניינים אלו הינו הכרחי ומחייב על מנת לבצע את פעולת פתיחת החשבון.

    פתיחת קופת חיסכון

    תהליך פתיחת קופת חיסכון חדשה מצריך חתימה על 3 מסמכים:
    – "ערכת הצטרפות לפתיחת קופת גמל להשקעה" בחברת מור גמל ופנסיה
    – "מסמך הנמקה ללקוח" – מסמך שמטרתו לספק הסברים מפורטים לגבי החלטות או פעולות שנעשו עבור הלקוח, במיוחד בתחום השירותים הפיננסיים. המסמך כולל פירוט של השיקולים המקצועיים שנלקחו בחשבון, ניתוח של הצרכים והמצב הפיננסי של הלקוח, והסברים לגבי ההמלצות שניתנו. מטרתו היא להבטיח שקיפות, להגן על הלקוח ולהציג את ההיגיון והמידע שהובילו להמלצות המוצגות. המסמך גם מסייע בבניית אמון בין הלקוח לסוכן הביטוח.

    – "מסמך מינוי בעל רישיון" – נספח ב2 – הרשאה מתמשכת לבעל רישיון לקבלת מידע והעברת בקשות לביצוע פעולות (מינוי בעל רישיון). למוצר חדש

    כל המסמכים הנ"ל יחתמו באמצעות חתימה דיגיטלית אשר "תצוייר" בעזרת האצבע על גבי מסך המגע של הטלפון הנייד שלך. אותה חתימה תשובץ במקומות המיועדים בכל שלושת המסמכים. טרם שליחת המסמכים, אנו נציג לך את המסמכים שנחתמו על ידך באמצעות החתימה הדיגיטלית ונבקש ממך אישור נוסף כי אכן הכל בוצע באופן תקין, החתימה שציירת מתאימה לחתימה שלך והינך מאשר לשבץ אותה באופן הזה במקומות המיועדים לכך.

    הרשאה חד פעמית לסוכן/יועץ פנסיוני לקבלת מידע מהמסלקה הפנסיונית

    במידה וסימנת כי לילדך יש כבר כספים בקופת גמל להשקעה נוספת וברצונך להעביר את הכספים לחיסכון החדש אצלנו, אנו נבקש ממך לחתום על מסמך הרשאה חד פעמית לפניה למסלקה הפנסיונית המהווה אישור שמוענק לסוכן הביטוח. הדבר יאפשר לנו לאתר את הכספים ולהגיש בקשה להעברת הכספים לקופה החדשה. כמובן שהעברת הכספים תבוצע רק לאחר שאנחנו נעדכן אותך כי נמצאו כספים השייכים לך ונבקש את אישורך בשנית לבצע את הפעולה.

    הרשאה לחיוב חשבון

    על מנת שנוכל לאפשר לך להפקיד לקופת החיסכון שלך באופן מקוון ומהיר, אנו נבקש ממך אישור והרשאה לחייב את חשבונך בסכום שתבחר מעת לעת.
    טופס ההרשאה לחיוב החשבון יוצג לך יחד עם ערכת ההצטרפות והמסמכים המשלימים, יחתם על ידך וישלח לסניף הבנק שלך להמשך טיפול.
    סניף הבנק שלך יזהה את חתימך ויקים את ההרשאה לחיוב החשבון בחשבון הבנק שלך.
    ההרשאה שהינך נותן היא עבור ספארקיד בלבד. הבנקים יודעים לזהות אותנו על ידי קוד המוסד הייחודי שקיבלנו ומוכר על ידי כלל הבנקים.
    יש לשים לב כי פעולת הקמת הרשאה לחיוב חשבון עשויה להיות כרוכה בעלות תפעולית של הבנק שלך. עלויות אלו הן חלק מההסכם שלך עם הבנק. ומידה והינך בקיא בעלויות אנו ממליצים לפנות לשירות הלקוחות של הבנק או לבנקאי האישי שלך לקבלת פרטים נוספים.
    בנוסף חשוב לציין כי הרשאה זו ניתנת לביטול על ידי בכל עת, על ידי הודעה בכתב לבנק שלך.

    שיתוף תוכן עם חברים:

    מידע נוסף שעשוי לעזור לך

    תהליך התחברות לחשבון שליתהליך איפוס סיסמהאופן תהליך ההרשמה ופתיחת חיסכוןמסמכים נדרשים לצורך פתיחת חשבוןהתהליך שאנו מבצעים עבורכם לאחר סיום ההרשמהמצבים שעשויים להוות עיכוב בתהליך פתיחת החיסכוןדרכי התקשורת שלנו עמך במקרה של עיכובעלויות ודמי שימוש באפליקציהאופן תהליך ההרשמה ופתיחת חיסכון

    חשובים

    • פתיחת חשבון חדש
    • כניסה לחשבון שלי
    • תוכנית שותפים
    • בלוג חיסכון
    • שאלות ותשובות
    • יצירת קשר

    כדאי לדעת

    • תקנון שימוש
    • מדיניות פרטיות
    • אמנת שירות
    • הצהרת אבטחת מידע
    • אמצעים טכנולוגיים
    • הצהרת נגישות
    X

    Sparkid

    קופת חיסכון לילדים

    צוות Sparkid

    היי, כיף לשמוע ממך 😃
    במה נוכל לעזור לך?

    15:45
    אשמח לעזרה בפתיחת חיסכון חדש
    יש לי שאלה בנוגע להפקדה ומשיכה מהחיסכון
    אני רוצה להתחיל לקבל מתנות ממשפחה וחברים
    הודעה חדשה
    chat icon

    הצוות שלנו ישמח לשמוע מכם!

    לכל שאלה הצוות שלנו זמין לכם באפליקציית WhatsApp, בימים א'-ה' בין השעות 10:00-17:00.

    072-2000-170

    © כל הזכויות שמורות Sparkid 2024

    UPIX

    :UX/UI |

    SentrySite

    :Developed