ביטול בקשה לתנועת כספים שבוצעה באפליקציה

נכון לגרסת הממשק הנוכחית, אין אפשרות לבטל פעולת הפקדה או משיכה שבוצעה באפליקציה.

אם זאת, אנחנו מתזמינים אתכם ליצור איתנו קשר באחת מדרכי ההתקשרות עם בקשה לביטול הפעולה. הצוות שלנו יעשה את מרב המאמצים לטפל בבקשה טרם יישום הפעולה בפועל.

חשוב לציין כי מרגע שאנו שלחנו הוראה לחייב את חשבון הבנק שלכם, אין לנו האפשרות לבטל את הפעולה. לכן, על מנת להשיב את הכספים לחשבון הבנק שלכם יהיה עלינו לפנות אל בית ההשקעות ולשלוח לו מסמכים חתומים על ידכם המפרטים את סיבת הביטול יחד עם החתימה שלכם.


לנוחיותכם, להלן פירוט זמני משיכת הכספים מחשבונות הבנק של לקוחותנו:

– בקשה להפקדה חד-פעמית שנקלטה בין היום ה-14 לחודש ועד ל-13 לחודש העוקב, חיוב חשבון הבק יהיה ביום ה-15 לחודש העוקב. (במקרה וה-15 הינו יום שישי/שבת, החיוב יבוצע ביום העסקים הבא אחריו).

– בקשה להפקדה חודשית תבוצע ביום ה-11 לאותו החודש (במקרה וה-11 הינו יום שישי/שבת, החיוב יבוצע ביום העסקים הבא אחריו).