הצהרת נגישות

הצהרת נגישות

תאריך עדכון אחרון: 01/07/2024

אנו בספארקיד מחויבים להבטיח שהשירותים שלנו יהיו נגישים לכלל הציבור, כולל אנשים עם מוגבלויות. אנו מאמינים שלכל אדם יש את הזכות לגשת למידע ולשירותים שלנו באופן עצמאי ושווה, ולכן אנו משקיעים מאמצים רבים על מנת להבטיח שהאתר שלנו יהיה נגיש ככל הניתן.

מחויבות לנגישות

אנו פועלים באופן שוטף לשיפור הנגישות באתר ומחויבים לעמוד בתקני הנגישות הרלוונטיים ולהתעדכן בשינויים ובחידושים בתחום. מטרתנו היא לספק חוויית משתמש נוחה ונגישה לכלל המבקרים באתר.

התאמות נגישות שבוצעו באתר

ביצענו מספר התאמות על מנת להבטיח שהאתר שלנו יהיה נגיש לכולם:

תפריט נגישות: הוספנו תפריט נגישות המאפשר לבצע שינויים בהצגת האתר כדי להקל על השימוש בו.

שימוש בכותרות: דאגנו למבנה כותרות נכון על מנת לאפשר ניווט קל וברור בעזרת קוראי מסך.
תמונות עם תיאורים (ALT): כל התמונות באתר כוללות תיאור טקסטואלי חלופי (ALT) שמתאר את התוכן שלהן.
ניגודיות צבעים: בחרנו בצבעים עם ניגודיות מספקת על מנת להקל על קריאת התכנים.
תמיכה במקלדת: האתר תומך בשימוש במקלדת בלבד לניווט בכל אזורי האתר, כולל תפריטים, טפסים וכפתורים.
טפסים נגישים: כל הטפסים באתר מותאמים לנגישות, כולל תוויות ותיאורים ברורים עבור כל שדה.
טקסט חלופי (ARIA): השתמשנו בטכנולוגיות ARIA (Accessible Rich Internet Applications) כדי להבטיח שהממשק יהיה נגיש גם למשתמשים בקוראי מסך.
קישורים ברורים: הקפדנו על כך שכל הקישורים יהיו ברורים ויובנו גם מחוץ להקשרם.

שיפורים עתידיים

אנו מבינים שנגישות היא תהליך מתמשך ולכן אנו ממשיכים לשפר ולעדכן את האתר שלנו בהתאם למשוב מהמשתמשים ולתקנים העדכניים ביותר. אנו עוקבים אחר חידושים ועדכונים בתחום הנגישות במטרה לספק שירות שוויוני ומלא לכלל המשתמשים.

תמיכה ועזרה

במידה ונתקלתם בקושי בשימוש באתר, או אם יש לכם שאלות או הערות בנושא נגישות, אנא אל תהססו לפנות אלינו. אנו עומדים לרשותכם ומתחייבים לספק מענה מהיר ויעיל לכל פנייה בנושא.

פרטי קשר לתמיכה בנגישות

דואר אלקטרוני: service@sparkid.co.il
טלפון: 055-30-30-201

ביקורת ושיפור מתמיד

אנו מתחייבים להמשיך ולבצע בדיקות נגישות תקופתיות על מנת להבטיח שהאתר יישאר נגיש ומותאם לכלל המשתמשים. נמשיך לעדכן ולהוסיף תכונות נגישות חדשות בהתאם להתקדמות הטכנולוגיה והתקנים העדכניים.

הצהרה משפטית

אנו מכירים בחשיבות ההנגשה של תכני אינטרנט ומחויבים לעמידה בדרישות החוק בישראל בנוגע לנגישות לאנשים עם מוגבלויות. הצהרה זו נערכה בהתאם לתקנות הנגישות בשירותי האינטרנט והאתרים (תש"ע 2013) ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות (תשנ"ח 1998).

אנו מבקשים מהמשתמשים להודיע לנו על כל בעיה או חוסר נגישות בו הם נתקלים, על מנת שנוכל לטפל בהם ולהבטיח שכלל השירותים והתכנים שלנו יהיו נגישים לכולם.