אמנת שירות

אמנת שירות

תאריך עדכון אחרון: 01/07/2024

מבוא

אנו בספארקיד מחויבים להבטיח שהשירותים שלנו יהיו נגישים, פשוטים ואמינים לכל לקוחותינו. מטרתנו היא לספק חוויית משתמש מצוינת ושירות ברמה הגבוהה ביותר, תוך דגש על שקיפות, יושרה והקשבה לצרכים שלכם. אנו מאמינים שכל אחד זכאי לכלים ולתמיכה הדרושים להשגת עצמאות פיננסית וביטחון כלכלי לילדיו.

ערכי הליבה שלנו

  1. שקיפות: אנו מתחייבים לפעול בשקיפות מלאה מול לקוחותינו, ולספק מידע ברור ומדויק על כל השירותים שאנו מציעים.
  2. שירות לקוחות: הצוות שלנו זמין תמיד לענות על כל שאלה ולספק תמיכה מהירה ואפקטיבית.
  3. חדשנות: אנו משתמשים בטכנולוגיות מתקדמות כדי להבטיח שהשירותים שלנו יהיו הנוחים והמתקדמים ביותר בשוק.
  4. בטיחות ואבטחה: אנו מקפידים על שמירה קפדנית על פרטיותכם ועל אבטחת המידע שלכם.

תהליך התחברות לחשבון שלי

הקדמה

הכניסה לאפליקציה מיועדת למשתמשים רשומים בלבד. אם טרם השלמתם את תהליך ההרשמה, ניתן להתחיל אותו כאן. חשוב לוודא שבידכם כל הפרטים של ילדכם ותעודות זהות כולל ספח שלכם, של ההורה הנוסף ושל הילד.

התחברות ראשונה לחשבון

אם זו הפעם הראשונה שאתם מתחברים, היכנסו לחשבון כאן ולחצו על הכפתור הכחול הגדול "כניסה לחשבון שלי". ניתן להתחבר באמצעות סיסמה או קוד אימות לנייד. הסיסמה היא זו שבחרתם בשלב הראשון של תהליך ההרשמה. הקוד לנייד יישלח למספר הטלפון שצוין בתהליך ההרשמה.

זכור אותי לפעם הבאה

לאחר הזנת פרטי ההזדהות ניתן לסמן את הצ'קבוקס "זכור אותי" על מנת שלא תצטרכו לבצע את תהליך ההזדהות שוב מאותו המכשיר. יש לזכור כי סימון התיבה אינו מבטיח שתישארו מחוברים וייתכן שתתבקשו לבצע הזדהות נוספת.

איפוס סיסמה

אם שכחתם את הסיסמה, ניתן להתחבר באמצעות קוד אימות לנייד. יש להיכנס למסך ההתחברות, ללחוץ על "איפוס סיסמה", להזין את כתובת הדוא"ל שלכם, וללחוץ "איפוס סיסמה". קישור לאיפוס הסיסמה יישלח לדוא"ל שלכם.

המסמכים עליהם יש לחתום לצורך הרשמה ופתיחת חיסכון

הרשמה ופתיחת משתמש

לפני פתיחת קופת החיסכון אנו מבקשים מכם להסכים לתקנון השימוש בממשק ומדיניות הפרטיות שלנו. מסמכים אלו מפרטים את התחייבויותינו כלפיכם ואת התחייבויותיכם כלפינו. הסכמה למסמכים אלו מתבצעת על ידי סימון תיבה בתהליך יצירת החשבון.

פתיחת קופת חיסכון

תהליך פתיחת קופת חיסכון חדשה מצריך חתימה על שלושה מסמכים:

"ערכת הצטרפות לפתיחת קופת גמל להשקעה"

"מסמך הנמקה ללקוח"
"מסמך מינוי בעל רישיון"

הרשאה חד פעמית לסוכן/יועץ פנסיוני לקבלת מידע

במידה ויש כספים קיימים בקופת גמל להשקעה וברצונכם להעבירם לחיסכון החדש, נבקש מכם לחתום על הרשאה חד פעמית לאיתור הכספים והעברתם.

הרשאה לחיוב חשבון

כדי לאפשר הפקדות לקופת החיסכון שלכם, נבקש מכם הרשאה לחיוב חשבון. המסמך ייחתום ויועבר לסניף הבנק שלכם.

מסמכים נדרשים לצורך פתיחת חשבון

צילום תעודת זהות

לשם פתיחת חשבון משתמש וקופת חיסכון לילדכם, נבקש צילומי תעודת זהות שלכם, של ההורה השני ושל ילדכם. צילום התעודה צריך לכלול גם את הספח. במידה והתעודה היא ביומטרית, נבקש צילומים של שני הצדדים.

תנאים ומסמכים לאישור וחתימה

במהלך תהליך ההצטרפות נבקש מכם לאשר ולחתום על מספר מסמכים:

  • אישור תקנון שימוש
  • אישור מדיניות פרטיות
  • חתימה על ערכת ההצטרפות לפתיחת קופת גמל להשקעה
  • חתימה על מסמך הנמקה ללקוח
  • חתימה על מסמך מנוי בעל רישיון
  • חתימה על הרשאה לחיוב חשבון

התהליך שאנו מבצעים עבורכם לאחר סיום ההרשמה

בדיקת מסמכים

בתום ההרשמה, המסמכים שלכם יקלטו במערכת שלנו ונבצע בדיקה מקיפה כדי לוודא שהכל תקין. במידה ויש ליקויים, ניצור עמכם קשר לתיקון.

העברת ערכת ההצטרפות לבית ההשקעות

המסמכים החתומים יועברו לבית ההשקעות, אשר יבצע את הבדיקות שלו ויפתח את הקופה עבורכם. במקרה של ליקויים, נפנה אליכם להשלמה.

העברת טופס ההרשאה לחיוב חשבון לבנק

כדי לפתוח את ההרשאה לחיוב החשבון, נשלח את המסמך החתום לבנק שלכם. במידה והבנק יאשר את הבקשה, נוכל להתחיל במשיכת הכספים והפקדתם בקופה.

מצבים שעשויים להוות עיכוב בתהליך פתיחת החיסכון

בדיקת מסמכים

הליקויים האפשריים בערכת ההצטרפות:

  • פרטים אישיים שגויים
  • צילומי תעודות זהות שאינם ברורים או מלאים
  • תעודת זהות שאינה בתוקף
  • החתימות אינן ברורות

העברת ערכת ההצטרפות לבית ההשקעות

במידה ובית ההשקעות יגלה ליקויים נוספים, לא תתאפשר פתיחת הקופה. במקרה כזה נפנה אליכם לתיקון.

העברת טופס ההרשאה לחיוב חשבון לבנק

זמני פתיחת ההרשאה משתנים מבנק לבנק. פתיחת ההרשאה מותנית בשיתוף הפעולה של הבנק. במידה ויש סירוב, נבקש מכם לפנות לבנק בעצמכם.

דרכי התקשורת שלנו עמך במקרה של עיכוב

הצוות שלנו זמין לכם

הצוות כולל סוכן ביטוח בעל רישיון ואנשי טכנולוגיה, ותמיד זמין לענות על כל שאלה.

מענה מהיר במייל

התמיכה במייל פעילה בימים א'-ה' בין השעות 09:00-18:00 ובימי ו' בין השעות 09:00-12:30. המענה ניתן תוך יום עסקים.

שיחת WhatsApp

שירות הוואטסאפ פעיל בימים א'-ה' בין השעות 10:00-17:00. במידה ויש עומסים, המענה יהיה איטי יותר.

מענה שאנחנו לא מספקים

נכון לעכשיו, אין מענה טלפוני. כדי להבטיח שירות מהיר ואיכותי, אנו מתמקדים בדרכי ההתקשרות המפורטות.

שאלות נפוצות ומרכז המידע והתמיכה

במרכז המידע והתמיכה ניתן למצוא תשובות לשאלות נפוצות. במידה ולא מצאתם תשובה, פנו אלינו.

סוכנים ויועצים

הצטרפות לתוכנית השותפים

תהליך פתיחת קופה וליווי הלקוח נמשך זמן קצר משמעותית בזכות המערכת שלנו.

חיסכון בזמן

נכון להיום, השירות שלנו ניתן ללא עלות. ניתן לפתוח חשבון, לקבוע הפקדה חודשית, להפקיד כספים חד-פעמית ולשנות מסלולי השקעה ללא תשלום.

שמירה על הלקוח שלכם

הלקוח נשאר שלכם ולא נמכור לו מוצרים פנסיוניים אחרים.

ביקורות חיוביות

שותפים מרוצים מדווחים על חיסכון בזמן ושמירה על הלקוחות מרוצים.

עלויות ודמי שימוש באפליקציה

השירות ניתן בחינם

נכון להיום, השירות שלנו ניתן ללא עלות. ניתן לפתוח חשבון, לקבוע הפקדה חודשית, להפקיד כספים חד-פעמית ולשנות מסלולי השקעה ללא תשלום.

מהיכן אנחנו מרוויחים

אנו מתוגמלים על ידי בית ההשקעות, והתגמול אינו יורד מהכספים שהפקדתם או חסכתם.

תשלום על מתנות באמצעות כרטיס אשראי

יש עמלת סליקה על מתנות המתקבלות באמצעות כרטיס אשראי.

עלויות אחסון תמונות וסרטונים

נכון לשנים 2024-2025, איננו מחייבים בעלויות אחסון הנתונים. במידה ויהיו שינויים, נעדכן אתכם.